  • Data: 2021-09-21 12:19:32
    Temat: Re: I znowu PV - górny śląsk - cena montażu
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 20 września 2021 o 10:49:10 UTC+2 Myjk napisał(a):

    > Dowolne moduły z Tier1 plus budżetowy falownik ongrid GoodWe, który obecnie
    > ma gwarancję rozszerzoną 5+5 lat (pod warunkiem że instalator ma status
    > instalatora goodwe plus) no i dobre zabezpieczenia DC OBO/Phoenix. Ale i
    > tak zawsze najważniejsza jest sama instalacja. Udaj się na jakąś poprzednią
    > robotę, cyknij fotki pod panelami w poszukiwaniu wiszących/leżących kabli i
    > ogarnięcia skrzynek (w tym właśnie podzespołów tam użytych) i falownika.

    Myjk umowa podpisana
    moduły 10kWp dałem do wyboru Longi.Jinko lub Trina Vertex fb - wszystko Tier1
    ongrid GoodWe 8kWp
    Zabezp DC Phoenix
    34500zł

    Oglądałem montaże w 2 domach - chludnie nic nie wisi, wszystko w peszlach/ korytkach

    Pozostaje u mnie rozmieszczenie paneli na dachu bo nie mam idealnie wschód zachód -
    jest oschyłka kilk stopni w kierunku zachodu.
    U sąsiada jest 20 paneli od wschodu i 10 od zachodu i chyba zrobię podobnie

    Dzieki
    uciu