  • Data: 2021-09-21 22:14:23
    Temat: Re: I znowu PV - górny śląsk - cena montażu
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 21 września 2021 o 21:41:09 UTC+2 uciu napisał(a):

    > szukam jakichś stron - wszedzie trzeba się logować, podawać nipy itp.
    > Podaby przez Ciebie link podobnie - jakies numery seryjne paneli chce, nipy itp.
    > Sunroof googla nie obsługuje polski...
    >
    > szukam dalej

    https://pvwatts.nrel.gov/pvwatts.php
    wychodzi mi ze z 9,8kWp max wyciągnę 7,6kwh/rok przy założeniu
    7kWp na wschód azymut 75
    2,8kWp na zachód azymut 255

    musiłbym mieć z 13kWp by pokryć całość czyli o\ponad 900kWh/rok

    Identyfikacja lokalizacji i stacji
    Żądana lokalizacja mysłowice miodowa 12
    Źródło danych pogodowych
    (INTL) KATOWICE, POLSKA 10,5 km
    Szerokość 50,23° N
    Długość geograficzna 19,03° E
    Specyfikacje systemu fotowoltaicznego (mieszkalne)
    Rozmiar systemu DC 7 kW
    Typ modułu Standard
    Typ tablicy Naprawiono (mocowanie na dachu)
    Pochylenie tablicy 30°
    Azymut szyku 75°
    Straty systemowe 14,08%
    Wydajność falownika 96%
    Stosunek wielkości prądu stałego do prądu przemiennego 1.2
    Ekonomia
    Średnia detaliczna stawka za energię elektryczną Brak dostępnych danych użytkowych
    Wskaźniki wydajności
    Współczynnik wydajności 8,9%

    uciu