  • Data: 2017-01-08 22:52:19
    Temat: Re: Idzie mróz!
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-05 o 20:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Jadę jutro na narty do Wierchomli, zerkam w prognozę a tam ma być -16 w
    > dzień.
    > Jak tu jeździć w takiej temp.?
    > I tak źle i tak nie dobrze...

    W sobote jezdzilem przy -18. Dalo rade dwie godzinki, bo dzieciaki
    wymiekly wczesniej. Snieg przy takich temp. niezle trzyma narty i z
    rekordow predkosci nici, ale to nic. I tak warto bylo.

    > Na narty polecam się wybrać do Sappady (Włochy). Tak dziura, ale śnieg
    > zawsze jest, ludzi brak (nie ma żadnych kolejek do wyciągów), skipasy 95
    > EUR za 6 dni od osoby (jak wynajmiesz odpowiedni apartament), blisko - z
    > Wawy 1200 km, stoki rewelacja.

    Wszystko to prawda, ale 1200 km w dzien na luzie nie zrobisz. No i nie
    zalozysz nart zaraz po przyjezdzie i nie wrocisz nastepnego dnia. Slowem
    trzeba miec czas. Poki co jak ferie za miesiac, wole moze gorzej, moze
    krocej, ale jednak jezdzic niz myslec co to ja bym tam nie robil, gdybym
    tylko byl. A byc sie latwo nie da bo niestety trzeba pracowac. A tydzien
    nawet w najlepszych warunkach raz w roku to dla mnie jednak za malo.
    No i umowmy sie - obiektywnie wbrew temu co sie mowi, ze nie jest drogo
    to jednak 100 euro od osoby przy wiekszej rodzinie plus przejazd i z
    klopsikami ze sloika, nie jest kwota ktora mozna polecac kazdemu. Ale to
    juz jakby odrebny temat, moze nie dla ludzi z tej grupy.

    Pozdro.. TK