  • Data: 2023-03-15 15:54:47
    Temat: Re: Instalacja P.C.
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-03-15 o 13:57, Trybun pisze:

    > W sumie nie wiem czy mi odpowiada. Jednak grzanie kaloryferami czasem
    > jest wysoce wnerwiające. Szczególnie ten czas oczekiwania na efekty
    > włączenia ogrzewania. Druga sprawa jest taka że wodna instalacja
    > grzewcza swoje lata ma, tylko patrzeć jak zacznie się sypać.
    A co się tam ma sypać? jak nie jest ciągle uzupełniana czy w inny sposób
    natleniana to nic sie instalacji działo nie będzie, piszę oczywiście o
    rurach stalowych, na pex-ach to już w ogóle nie ma problemu. Znam
    instalacje stalowe co mają ponad 50 lat i nic się im nie dzieje.

    Klima mnie
    > nie interesuje bo niedawno kupiłem klimatyzator, poza tym chata jest na
    > tyle dobrze izolowana że letnie upały nie są problemem.
    >
    > O co w ogóle chodzi z tymi klimatyzatorami w parze z P.C?
    Nie w parze tylko nowoczesne klimy mają też funkcję grzania.

    --
    Janusz