  • Data: 2023-03-15 13:57:34
    Temat: Re: Instalacja P.C.
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, nazywa się to klimatyzator :-) Ale serio, jeżeli Ci odpowiada
    > grzanie nadmuchowe to zainstaluj klimatyzatory. Będziesz miał i
    > grzanie i chłodzenie w upalne lato.

    W sumie nie wiem czy mi odpowiada. Jednak grzanie kaloryferami czasem
    jest wysoce wnerwiające. Szczególnie ten czas oczekiwania na efekty
    włączenia ogrzewania. Druga sprawa jest taka że wodna instalacja
    grzewcza swoje lata ma, tylko patrzeć jak zacznie się sypać. Klima mnie
    nie interesuje bo niedawno kupiłem klimatyzator, poza tym chata jest na
    tyle dobrze izolowana że letnie upały nie są problemem.

    O co w ogóle chodzi z tymi klimatyzatorami w parze z P.C?