    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 17 Jun 2015 09:06:50 +0200
    Subject: Re: Instalacja fotowoltaiczna w domu.
    Newsgroups: pl.rec.dom
    <mlkdt4$nqj$1@dont-email.me> <1...@4...net>
    <mllfe3$4ht$1@dont-email.me> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1853349mk07v2$.1go89fz3leoxu$.dlg@40tude.net>
    <mlnkkq$79g$1@dont-email.me> <mlp6gc$7v0$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1fpvxeowvjkkj.1q49a2psonx70$.dlg@40tude.net>
    <mlqn9o$qne$1@dont-email.me>

    Pszemol wrote:

    > Według mnie mądrze chłop gada, i to z doświadczenia (własnego), czyli to
    > co chciałaś usłyszeć (podobno).
    >
    > Udowodnij że to on durny: napisz ile kasy miesięcznie kosztowałaby Cię
    > woda z Twojej studni a ile kosztuje Cię ta dużo gorsza woda wapienna z
    > wodociągów (kosztów grzałek do Twojego czajnika możesz, dla skupienia
    > uwagi, nie wliczać).

    Z mojego doświadczenia: Mam hydrofor i wodociąg oraz kanalizację. W tej
    kolejności. Hydrofor właśnie będzie przeżywał reaktywację. Wodociąg byl
    zakładany, kiedy wodę do studni tzeba było dowozic beczkowozami.
    Owszem, hałasuje, ale bez przesady. Może dlatego, że ma 40 lat, czyli jest z
    epoki czajników kamionkowych;-). Woda z wodociągu kosztuje u mnie ~2,5zł, z
    odpływem do kanalizacji trzy razy tyle, więc to jest powód reaktywacji
    hydrofora - podlewanie ogródka nie musi kosztować kroci, a woda w studni
    jest podskórna, więc chyba nie zdecydowałabym się na używanie.
    Mam ważenie, że jednak opłaci mi się zapłacić za prąd zasilający hydrofor.

    J.

    www.kontestacja.com