  • Data: 2015-06-17 16:21:25
    Temat: Re: Instalacja fotowoltaiczna w domu.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krys pisze:

    > Podskórna, więc do spłukiwania toalet, ewentualnie może do prania byłaby ok.
    > Są tacy, co twierdzą, urzędowo, że można ją uzdatnić, ale to skórka za
    > wyprawkę, bo ja przyjdą suchsze lata, to po wodzie;-)

    No i to jest częsty przypadek, że wodociągowa jednak lepsza. Ale u nmie
    wodociąg czerpie ze studni zlokalizowanej na sąsiedniej ulicy. Z tego
    samego pokładu, głębokość studni mniej więcej ta sama, tylko tam musieli
    bardziej z grubej rury. Zwyciężyło u nas stronnictwo opowiadające się za
    kładzeniem rur poziomo, a ci, co uważali, że pionowo też można, musieli
    ustąpić. Nagrodą dla pokonanych są dużo niższe rachunki. Ale dezercje
    z obozu zwycięskiego też się zdarzają.

    --
    Jarek