  • Data: 2015-06-17 23:40:54
    Temat: Re: Instalacja fotowoltaiczna w domu.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Pszemol napisał:

    > Ja bardzo doceniam to że dzielisz się wiedzą/doswiadczeniem
    > i poświęcasz czas na tłumaczenie - myślę że duma Ikselce nie
    > pozwoli zapytać o radę nikogo z przeciwnej "drużyny" ale jak
    > już zapytałem i odpowiedziałeś to i ona przeczyta i może skorzysta.
    > Skorzysta w sensie - zrozumie że nie potrzebuje takiego strupa
    > na tyłku jak inwestycja sponsorowana z Unijnych pieniędzy aby
    > zaoszczędzić 35 groszy dziennie. Byłoby to mało sensowne, że tak
    > powiem.

    Bardzo dziękuję za docenienie. Jest okazja żeby pogadać, to korzystam.
    Gdy kto spyta, chętnie odpowiem, a nawet wytłumaczę jeśli trzeba.
    Nie uważam tego za stracony czas, zawsze szanuję swych rozmówców.
    Ale z koniem kopać się nie zamierzam. Ani z krową dżersejką. Na to,
    że unijnego tyłka różnie strupy się imają, i tak nie mam wpływu.

    --
    Jarek