  • Data: 2015-06-18 16:58:54
    Temat: Re: Instalacja fotowoltaiczna w domu.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krys pisze:

    > Nie do końca :-) Podobno jak się autorzy domu do niego wprowadzili,
    > mieli pecha wynosić wodę z piwnic wiadrami, żeby pieca nie zalało.
    > Dlatego zaraz powstała studnia odwadniająca.

    Niedawno gdzieś obok wspominałem o domu niejakiego Tymbcia, kumpla
    Witkacego. On autorsko na posadownienie domu wybrał teren podmokły,
    na który rzucił głazy robiące za fundament. A uczynił to z powodów
    racjonalnych -- żeby mieć kontakt ze strzygami, tak to tłumaczył.
    Kontakt faktycznie był dobry, co jako czasowy mieszkaniec mogę
    zaświadczyć. Strzygi jednak same do wilgoci przychodzą, niektórzy
    utrzymują nawet, że się z niej lęgną. Do karpi w piwnicy potrzebny
    jest dziadek. Podobnie jak do orzechów, czasem też do brydża.

    Jarek

    --
    Lubię te samotne do Tymbciów wycieczki,
    Podczas których tak dziwnem wszystko się wydaje,