  • Data: 2015-06-17 23:36:35
    Temat: Re: Instalacja fotowoltaiczna w domu.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krys pisze:

    > Ja to się może nie znam, ale u nas na Mazowszu, ludzie kalkulują opłacalność
    > nawadniania. I jak uznają, że na tym 1,5 ha rośnie coś, co warto zaopatrzyć
    > w wodę, to kładą nawodnienie, a nie się zastanawiają diabli wiedzą nad czym

    U nas na Mazowszu, to ludzie chitre takie, że im nawet przez myśl nie
    przyjdzie, by hektary wodą z wodociągu nawadniać. Albo choć ceny do tego
    przyrównywać. Ale choć chitre, to nie takie gupie, by myśleć, że prąd
    ze słońca lepszy niż z elektrowni. I że drugi im będzie psował pompy
    przy CIĄGŁYM poborze wody, a pierwszy nie. Ludzie na Mazowszu (jak niżej
    podpisany) też takie bywają, że gdy chcą podlać swoje nic nie warte
    chwaściory w ogródku, to włączaja pompę na kilkanaście godzin, idą w
    cholerę, ani przez chwilę nie myślą, że te tony wody będą pińć złotych
    kosztować. A patrzą tylko te ludzie, by im się pompa ani na chwilę nie
    zatrzymała -- bo to znak, że ją coś dławi i sprawnośc pompowania maleje.
    No i kondensatora rozruchowego z wyłącznikiem też trochę szkoda.

    --
    Jarek