  • Data: 2015-06-17 17:24:01
    Temat: Re: Instalacja fotowoltaiczna w domu.
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Z reaktywacją starych rzeczy tak bywa, że można się naciąć. Po zrobieniu
    > podkopu może się okazać, że wihajster tandetnie zablindowany, w dodatku
    > krajcowany a nie na szoner robiony i bez holajzy ani rusz nie będzie się
    > dało culajtungu we flanszy udychtować. Ale życzę powodzenia oczywiście.

    Spoko wodza, za robotę się bierze MacGywer;-). Drugie mzycie przedmiotów w
    nietypowych zastosowaniach mam od ręki;-)

    > To fascynujące, że dzisiaj wszystko da się tak sprawnie, szybko i tanio,
    > także od początku zaczynając. Nawet samo wiercenie studni to dziś całkiem
    > rozsądne pieniądze. W dodatku nie warto robić innej, niz głębinowa. Czyli
    > taka, co ma rursko circa kilkanaście centymetrów średnicy, a do niego
    > wpuszcza się zatapianą pompę tłoczącą. Kiedyś, nawet jak takie dziursko
    > w ziemi wywiercili, to wpuszczali tam stalową rurę ssącą. I zasypywali
    > wokół.

    Phi, co to za studnia. Ciągnąłeś kiedyś wiadrem wodę ze studni, w której
    lustro jest wielkości talerzyka od filiżanki?;-)
    Ja tak, 30 lat temu, woda tam do tej pory jak ambrozja (ale już hydrofor
    ciągnie)

    J.

    www.kontestacja.com