  • Data: 2023-02-09 14:51:25
    Temat: Re: Instrukcja obsługi pistoletu
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.02.2023 o 10:32, ddddddddddd pisze:
    > Naprawdę nie wiem co wy za pistolety macie.

    dawniej takie średnio lepsze po stówie, ale regularnie okazywało się że po miesiącu
    czy
    dwóch zmieniały się w jeden lity kawałek

    więc teraz najtańsze jakie znajdę i jest dokładnie tak samo

    raz jeden się zdziwiłem bo po pół roku poszło bez problemów, ale do teraz myślałem że
    przez piankę ognioodporną

    jak poważnie macie pistolety które można na długo zostawić to możecie polecić
    konkretny model