eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIzolacja cieplna pod tarasem nad pomieszczeniem mieszkalnym › Re: Izolacja cieplna pod tarasem nad pomieszczeniem mieszkalnym
  • Data: 2021-09-15 10:33:32
    Temat: Re: Izolacja cieplna pod tarasem nad pomieszczeniem mieszkalnym
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To nie ja robię, lecz Wspólnota (na tarasie lokalu nad moimi pokojami), a właściwie
    Ukraińcy, i obawiam się że i jedni i drudzy
    pójdą na skróty gdzie się da.
    BTW nic nigdy mi nie ciekło, a wymieniają całą izolację przeciwwodną.
    Czy przy takim remoncie tarasu powinien być jakiś inspektor nadzoru?

    -----
    > Daj maximum ile możesz, twardy, najlepiej XPS.
    > Pamiętaj o podwójnej foli pod wylewką na styropianie żeby mogła spokojnie pracować
    od temperatury, na nią dopiero płytki.