  • Data: 2014-03-08 23:15:16
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-08 23:09, Kris pisze:

    >szlachetnych, dumnych ze swojego pochodzenia,
    > I teraz przenieś to na Polaków: nie wygralismy żadnej wojny, powstania to tez
    raczej tragedie, współczesnie na obczyżnie nnajbardziej prawdopodobne jest że Polaka
    oszuka Polak itd. Po sąsiedzku w innym watku piszemy o polskich przedsiębiorcach i
    dlaczego lepiej pracować w Biedronce jak u polskiego handlowca.
    > I Budyń mi tam wyżej pisze że mam mówc dzieckuize warto zginąć za "polskę"

    Ja mysle, ze nie jest tak zle. Gdyby co pewnie gadali bysmy jednym
    glosem. Oby nie bylo okazji.

    Pozdro.. TK