  • Data: 2012-10-16 12:27:39
    Temat: Re: Jak szpachlowac wkrety w srodku plyty g-k?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wszystko się da ...

    Ja też robiłem zabudowę kominka bez specjalistycznych narzędzi i zrobiłem

    Po prostu mając profesjonalne dedykowane narzędzia robi się szybciej i
    lepiej ...

    Nawet docinanie płyt KG. Jak nie mamy piły która potrafi precyzyjnie ciąć
    pod kątek 45 stopni to nie zrobimy połączeń skosy/ściana kolankowa zbyt
    precyzyjnie ...
    A amatorską piłą która ma "bicie" zniszczymy delikatny KG ...

    Znam to.

    Mam tanią maszynę do cięcia płytek. Piła tnie ale ma takie bicie że mocno
    "szczerbi" płytki. Ma też możliwość cięcia pod kątem 45 stopni , ale przy
    takim biciu jest to bez sensu ...