  • Data: 2020-11-16 13:47:28
    Temat: Re: Jak wykrecic glowice z baterii?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak tak, ale mam na myśli wykręcenie głowicy włącz/wyłącz (tej naprzeciwko
    termostatu).
    Co do termostatu chyba jest wyciągany, a nie wykręcany (był mały imbusik blokujący do
    wykręcenia z boku), co nie zmienia faktu jak
    to ruszyć.
    Z dwóch takich samych baterii chcę złożyć jedną (a w sumie z czterech -> trzy gdyby
    dobrze poszło) - w pierwszej leje się spod
    włącz/wyłącz, w drugiej zapieczony termostat.

    Gdzie jest dobre źródło jakościowych o-ringów (potrzebuję do uszczelnienia wylewki,
    każda miała trzy szt. o-ringów i "został im się
    jeden"?
    Jak mierzyć rozmiar o-ringów? Podawać średnicę wewnętrzną i szerokość rowka pod
    o-ring?

    -----
    > Przy niektórych głowicach termostatycznych czytałem, że maksymalna dopuszczalna
    temperatura dochodzącej wody gorącej to 80 do 85
    > stopni C.
    > Palnikiem ani innym źródłem "gorącego ciepła" nie grzał bym takiej, aby nie
    uszkodzić mechanizmu z parafiną czy co tam jest.