    From: "Irokez" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jaka taryfa do karty SIM w centralce alarmowej?
    Date: Sun, 19 Feb 2012 17:39:06 +0100

    news:jhr65f$esf$1@inews.gazeta.pl...
    > Z tego co ostatnio czytałem (jestem na etapie konfiguracji dialera)
    > dobrze wygląda play fresh. Raz do roku zdaje się trzeba doładować konto.

    To chyba zależy co się jeszcze mieć. Jak mam powiadamiania SMS o każdym
    uzbrojeniu/rozbrojeniu itp zdażeniach (około 10 sms dziennie) to tak patrząc
    na tego Fresha nie uśmiecha mi się doładowywanie co miesiąc.
    Na razie z racji posiadania sieci Plus mam 36.6 + 'esy nielimitesy' - czyli
    doładowanie raz na pół roku za 100zł i co miesiąć samo pobiera 5zł za opcję
    nielimitowanych SMS do sieci Plus.

    Nie znalazłem nic lepszego.

    Pozdro.

    --