  • Data: 2023-05-30 16:53:45
    Temat: Re: Jakiś zbiornik podziemny?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 30 May 2023 at 14:57:49 UTC+2, Kris wrote:

    > U nas praktycznie tak samo grodza przepompownie ścieków.
    > Myślę że te "zasieki" bardziej po to aby ktoś nie wlazł i krzwdy Sobie nie zrobił.

    Każdy podziemny zbiornik skladujący wodę czy ścieki to broń biologiczna i musi byc
    otoczony zasiekami,
    bo tam hodowla ameb, śmiertelnej Legionelizy zapalenia płuc i dlatego pracownicy
    obslugujący zakladają szczelne
    kombinezony jak wojska chemiczne
    \
    Ważne aby nie mieszkać koło takiego syfu bo są tam przewody wentylacyjne a nimi
    wylatuje w powietrze toksyczny syf