  • Data: 2017-04-14 21:55:39
    Temat: Re: Klej do drewna
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 14:09:05 UTC+2 użytkownik Tornad napisał:
> [...]
    prawie gotowy (tak czy siak i tak potrzebuje 24h na poprawne związanie).

    nie miał. Bo jak jest to krzesło i czopy sie wypracowały i są cienkie to klejenie ci
    za duzo nie da. Nawet jak naklajstrujesz zywicy.
    czego trzymać (np. klejenie czegos do gipsu jest besensu).

    albo nadkleić drewnem które potem sie obrabia aby znowu uzyskać ciasne pasowanie.

> [...]
    > naszym zachodnim przyjaciolom i "sąsiadom" nie robily konkurencji?
    >
    > Z dawnych lat zostało mi z litr tej zywicy, która o dziwo nie zmienila ani
    > lepkosci ani koloru, musi co jeszcze jest aktywna. Ale utwardzacz do niej
    > skamienial, zesechł się na kosc i go ni-mam. Czy gdzies można go kupic? W
    > castoramach i innych tego typu, młodzi asystenci-doradcy, nie maja o tym
    > zielonego pojęcia.
    > Ty madrze i piszesz, mysle, ze na ten temat tez cos mozez wiedsziec. Ale i do
    > Wszystkich czytających ten watek swa prosbe kieruje.

    epidian5 jest nadal powszechnie stosowany i latwy w zakupie. Nawet w garazu bym
    znalazl lacznie z utwardzaczem :)
    kupowalem chyba tu http://www.zywica.eu/

    b.