eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKolejny dzień i kolejny tytuł zwiastujący korzystne zmiany › Re: Kolejny dzień i kolejny tytuł zwiastujący korzystne zmiany
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 12 Feb 2023 06:21:47 -0800 (PST)
    Subject: Re: Kolejny dzień i kolejny tytuł zwiastujący korzystne zmiany
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 12 lutego 2023 o 15:00:03 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...
    > Ja cały czas czekam az zmiejszy sie liczba zgonów tak zeby nadmiarowe
    > zgony z pandemii sie wyrównały.
    > Zenek twierdził ze to juz "niedługo" a jak raz przez przypadek podał
    > dokładniejsze ramy czasowe to szybciutko sie wycofał :)
    > Zapewne w kontekscie dramatycznego spadku cen nieruchomosci bedzie
    > rowniez podobnie dokładnie okreslał deadline.
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."
> [...]
    To się nie doczekasz. Pojęcie nadmiarowych zgonów sam wymyśliłeś tak jak marketoidy
    wymyśliły sprawność temperaturowa rekuperatora. Kiedyś jeszcze może sam nie
    wymyśliłeś ale jak mantrę powtarzałeś że wody zabraknie na ziemi. Pamiętasz te czasy?
    Liczba zgonów nie bedzie się zmniejszała. Wynika to z wykresu z linku.
    https://www.google.com/search?q=wyz+demograficzny+po
    lska&client=tablet-android-lenovo-rvo3&biw=1334&bih=
    800&tbm=isch&prmd=nisv&sxsrf=AJOqlzVZoNlJAQzQfCyLMMW
    jfELEav6Pfg:1676210945180&source=lnms&sa=X&ved=0ahUK
    Ewj17s2vlJD9AhUwx4sKHRqjDxMQ_AUIGCgC#imgrc=44Bk2uBet
    0zRSM
    Covid to było zakłócenie powodujące przesunięci liczby zgonów z lat przyszłych na
    lata w których ludzie na wirusa umarli. Nie może być nadmiarowych zgonów bo nie ma
    nadmiarowych ludzi. W zeszłym roku zmarło ok 480 tysięcy a tym powinno umrzeć ponad
    500 tysięcy bo tak wynika z wykresy jaki dałem. Przesunięcie liczby zgonów odbiło się
    na długości życia co zakonu ikowal ZUS. Ci co mieli pecha umarli trochę wcześniej.
    Wiem że dla nich to była ogromna różnica ale nic się nie dało zrobić żeby było
    inaczej. Ten problem dotknął całą ziemię a nie tylko Polskę. Total jak by zmienić
    trochę co stalin powiedział. Umiera jedna osoba to nieszczęście. Umiera milion to
    statystyka. Jak już coś przypominasz to już przy okazji spytam. Kiedyś straszyłem
    brakiem wody. Zachecales do oszczędzania. Napisał byś jak oszczędzasz wodę. Ktoś musi
    bo w oceanach praktycznie nie ubyło, w kranie woda jest. Czy mniej wody pijesz, czy
    żona gęstsze zupy gotuje a wodę do gotowania ziemniaków używacie kilka razy zanim
    dwójkę w sedesie nią spłuczecie? Jak nie ma wody po ziemniakach to oczywiście po
    jedynce wody nie używacie dopiero po dwójce i jak mama to co drugi raz.