  • 1. Data: 2023-02-10 11:09:57
    Temat: Kolejny dzień i kolejny tytuł zwiastujący korzystne zmiany
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://www.portalwloclawek.pl/wiadomosci/8909,pelno
    -ogloszen-o-sprzedazy-mieszkan-na-blokach-i-domach-p
    ytamy-biura-nieruchomosci-co-jest-przyczyna-zjawiska
    Włocławek to średniej wielkości miasto. Wyjechało z niego dużo młodych. Obstawiam że
    wystawiane do sprzedaży mieszkania są z odzysku po starych ludziach którzy umarli.
    Według grupowych znawców są tam same nory z puli dwóch milionów pustych nieruchomości
    mieszkalnych jakie są w Polsce. Oczywiście nory też są. Na przykład tutaj
    https://gloswielkopolski.pl/pkp-sprzedaje-mieszkania
    -wiekszosc-odstrasza-wygladem-ale-sa-tez-prawdziwe-p
    erelki-dlaczego-sa-w-takim-stanie-i-ile-kosztuja/ar/
    c3-17272255
    Ceny wywoławcze niektórych w okolicach tysiąca za metr. Jeden rodzynek jest za 500 za
    metr. Wiadomości taka jak ta z Włocławka jest bardzo korzystna dla chcących kupić lub
    wynająć mieszkanie . Na pewno jeszcze właściciele się sadzą i chcieli by pełne czapki
    pieniędzy. Czas ich marzenia wyprostuje. Ponieważ nasycenie starymi ludźmi jest
    wszedzie w Polsce podobne widoki dużych ilości pustych mieszkań które właściciele
    chcieli by zagospodarować będą pojawiały się w coraz większych ilościach. Ci z
    Włocławka co dostali w spadkach mieszkania są w komfortowej sytuacji. W związku z tym
    ze stali się posiadaczami nieruchomości nic im z kieszeni jeszcze nie ubyło. I na
    przykład jak by wynajęli nie będą musieli z czynszu spłacać kredytu. Również przy
    sprzedaży mogą zaspokoić się o wiele mniejsza kwota niż tacy co mają mieszkania na
    kredyt. Im w żaden sposób czynsz nie będzie spłacał kredytu. Przykre to bo na pewno
    się cieszyli i mieli jakieś plany. I wszystko poszło się im jebać. Niestety, takie
    wredne jest życie że nie wszyscy muszą być piękni, młodzi, zdrowi i bogaci. W
    zaistniałej sytuacji plan rządu z kredytem z gwarantowanym oprocentowaniem 2% ma
    sens. Przy cenie metra 1500zlotych kredyt dostanie każdy kto pracuje. Rata za 50
    metrowe mieszkanie będzie wynosiła 300 złotych. Przy niskich cenach bogatsi będą
    kupowali całe piętra w blokach i po połączeniu będą mieli windę w przedpokoju.

  • 2. Data: 2023-02-10 19:18:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 10 lutego 2023 o 11:09:59 UTC+1 Zenek Kapelinder napisał(a):
> [...]
    kupowali całe piętra w blokach i po połączeniu będą mieli windę w przedpokoju.

    Czekamy więc
    Ale z kronikarskiego obowiązku doprecyzuj kiedy wg Ciebie m2 będzie kosztował 1500zl.
    I kiedy te kredyty na 2%?

  • 3. Data: 2023-02-10 22:15:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 10 lutego 2023 o 19:18:12 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    > Czekamy więc
    > Ale z kronikarskiego obowiązku doprecyzuj kiedy wg Ciebie m2 będzie kosztował
    Uważam że już niedługo. Doczekasz się. Dla jasności. Coś ci się pozajaczkowalo.
    Kronikarze piszą kroniki i opisują w nich czas przeszły. Kronikarz by napisał że
    kiedyś mieszkania były po 10 tysięcy za metr i zaczęły taniec. Docelowa cena będzie
    znana w przyszłości. Od czasu przyszłego są wróżki, jasnowidze. Jasnowidz będzie
    widział duży pożar i ludzi na ulicach. Bycie jasnowidzem to łatwa fucha bo swiat duzy
    i zawsze gdzieś wybuchają pożary. Wróżki mają gorzej bo do nich chodzą głupie baby i
    muszą im wymyślić że poznają przystojnego pana. Im wróżka ma więcej trafień tym
    lepiej zarabia. Jak przyjdzie do niej trzyworkowy pasztet to wywróży kłopoty z pracą.
    Jest jeszcze jedna grupa zajmująca się przyszłością. Ludzie którzy w niej są na
    podstawie danych z przeszlosci przewidują wydarzenia w przyszłości. Przykład. W GUSie
    kierownik rozdziela pracę i pracownikowi daje zadanie żeby określił ile będzie
    potrzeba ławek w szkołach jak w wiek szkolny wejdzie rocznik który urodził się dwa
    lata temu. Dlaczego tak trudne jest zrozumienie że przewidywanie przyszłości
    związane ze statystykami nie jest bardzo trudnym zadaniem. Dlatego w sytuacjach kiedy
    można cos dokladnie policzyć przewidywanie to banalna sprawa z którą dało by sobie
    race dużo uczniow podstawówki. Zapomniałem o jeszcze jednej grupie związanej z
    przyszłością. To ziemscy właściciele bogów różnych. Oni za kasę płacona dzisiaj
    obiecują super bonusa po śmierci. Skuteczność mają zajebista. Może dlatego że nigdy
    żadnej reklamacji nie mieli. Z reklamacja to moja czystą spekulacja, niemniej jednak
    religie to dobry biznes dla właścicieli bogów. W linku masz efekt prack kronikarza
    którego dzisiaj nazywamy dziennikarzem.

  • 4. Data: 2023-02-11 08:01:15
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 10.02.2023 o 22:15, kogutek pisze:
    metrowe mieszkanie będzie wynosiła 300 złotych. Przy niskich cenach bogatsi będą
    kupowali całe piętra w blokach i po połączeniu będą mieli windę w przedpokoju.
    > Uważam że już niedługo.
    zaraz po denominacji

  • 5. Data: 2023-02-11 12:07:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 11 lutego 2023 o 08:01:17 UTC+1 Ghost napisał(a):
    50 metrowe mieszkanie będzie wynosiła 300 złotych. Przy niskich cenach bogatsi będą
    kupowali całe piętra w blokach i po połączeniu będą mieli windę w przedpokoju.
    > zaraz po denominacji
    Jest metodą radzenia sobie z zagrożeniami. To wyśmiewanie zagrożenia. Użyłeś tej
    metody. W necie można kogoś zablokować. Jeśli nie widzę co ktoś inny napisał to
    znaczy że nie ma zagrożenie. Prymitywna ta metoda ale ludzie prymitywni zamiast
    zastanowić się czy czasami ktoś nie ma racji wola wyśmiać, zablokować. Metoda
    wyśmiania nie działa na powód bo jest niezależny od woli.

  • 6. Data: 2023-02-12 11:21:59
    Od: Ghost <G...@h...net>

> [...]
    zastanowić się czy czasami ktoś nie ma racji wola wyśmiać, zablokować. Metoda
    wyśmiania nie działa na powód bo jest niezależny od woli.

    To mowisz, ze jak kupilem dom 20 lat temu to jestem prymitywnie zagrozony?

  • 7. Data: 2023-02-12 14:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ale z kronikarskiego obowiązku doprecyzuj kiedy wg Ciebie m2
    > będzie kosztował 1500zl.

    Ja cały czas czekam az zmiejszy sie liczba zgonów tak zeby nadmiarowe
    zgony z pandemii sie wyrównały.
    Zenek twierdził ze to juz "niedługo" a jak raz przez przypadek podał
    dokładniejsze ramy czasowe to szybciutko sie wycofał :)
    Zapewne w kontekscie dramatycznego spadku cen nieruchomosci bedzie
    rowniez podobnie dokładnie okreslał deadline.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 8. Data: 2023-02-12 15:06:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 12 lutego 2023 o 11:22:02 UTC+1 Ghost napisał(a):
> [...]
    wyśmiania nie działa na powód bo jest niezależny od woli.
    > To mowisz, ze jak kupilem dom 20 lat temu to jestem prymitywnie zagrozony?
    Tak uważam. Przez dwadzieścia lat codziennie byłeś dumniejszy że Twój zakup pomimo że
    jest coraz starszy to nie traci na wartości a tylko zyskuje. Jak by się pieniądze
    papierkowe co je masz same mnożyły to też byłbyś zadowolony.ze codziennie bierzesz z
    kupki stówę a następnego dnia jest tam tyle ile było a może i więcej. I jak by
    przestały się rozmnażać to byłbym niezadowolony. Z nieruchomościami było tak samo. W
    teraz zaczęło się pierdolić jak z tą samomnozaca się kupka pieniędzy? Nie mów że taka
    sytuacja nie wpływa na samopoczucie. Proces spadku cen nieruchomości już się zaczął.
    Przez najbliższe kilkanascie lat będzie przyspieszał z tym że w przeciągu dużo
    krótszego czasu osiągnie poziom prawie dna.

  • 9. Data: 2023-02-12 15:15:31
    Od: Ghost <G...@h...net>

> [...]
    zastanowić się czy czasami ktoś nie ma racji wola wyśmiać, zablokować. Metoda
    wyśmiania nie działa na powód bo jest niezależny od woli.

    ojej

  • 10. Data: 2023-02-12 15:21:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 12 lutego 2023 o 15:00:03 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."
    To się nie doczekasz. Pojęcie nadmiarowych zgonów sam wymyśliłeś tak jak marketoidy
    wymyśliły sprawność temperaturowa rekuperatora. Kiedyś jeszcze może sam nie
    wymyśliłeś ale jak mantrę powtarzałeś że wody zabraknie na ziemi. Pamiętasz te czasy?
    Liczba zgonów nie bedzie się zmniejszała. Wynika to z wykresu z linku.
    https://www.google.com/search?q=wyz+demograficzny+po
    lska&client=tablet-android-lenovo-rvo3&biw=1334&bih=
    800&tbm=isch&prmd=nisv&sxsrf=AJOqlzVZoNlJAQzQfCyLMMW
    jfELEav6Pfg:1676210945180&source=lnms&sa=X&ved=0ahUK
    Ewj17s2vlJD9AhUwx4sKHRqjDxMQ_AUIGCgC#imgrc=44Bk2uBet
    0zRSM
    Covid to było zakłócenie powodujące przesunięci liczby zgonów z lat przyszłych na
    lata w których ludzie na wirusa umarli. Nie może być nadmiarowych zgonów bo nie ma
    nadmiarowych ludzi. W zeszłym roku zmarło ok 480 tysięcy a tym powinno umrzeć ponad
    500 tysięcy bo tak wynika z wykresy jaki dałem. Przesunięcie liczby zgonów odbiło się
    na długości życia co zakonu ikowal ZUS. Ci co mieli pecha umarli trochę wcześniej.
    Wiem że dla nich to była ogromna różnica ale nic się nie dało zrobić żeby było
    inaczej. Ten problem dotknął całą ziemię a nie tylko Polskę. Total jak by zmienić
    trochę co stalin powiedział. Umiera jedna osoba to nieszczęście. Umiera milion to
    statystyka. Jak już coś przypominasz to już przy okazji spytam. Kiedyś straszyłem
    brakiem wody. Zachecales do oszczędzania. Napisał byś jak oszczędzasz wodę. Ktoś musi
    bo w oceanach praktycznie nie ubyło, w kranie woda jest. Czy mniej wody pijesz, czy
    żona gęstsze zupy gotuje a wodę do gotowania ziemniaków używacie kilka razy zanim
    dwójkę w sedesie nią spłuczecie? Jak nie ma wody po ziemniakach to oczywiście po
    jedynce wody nie używacie dopiero po dwójce i jak mama to co drugi raz.