  • Data: 2018-02-03 23:31:44
    Temat: Re: Korniki w więźbie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 3 lutego 2018 22:56:27 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:

    > Tak, nie widziałeś starych dachów z załamaniem na krokwiach, bo ja tak

    przedział czasowy podaj. 5 letnie te dachy czy może 55letnie?
    > ratuje je tylko lekkie pokrycie najczęściej papa że pod ciężarem nie
    > zawalił do środka.

    Pomijajać okres komuny to papą wcześniej nie kryli

    tylko zmieniane niektóre jak dachówkę przekładaliśmy w latach 80tych

    > Dawno temu to nic potem olej skalny a za komuny to zużyty z silnika,
    > tyle że taka więźba to strach, wystarczy trochę ognia i pali się
    > momentalnie cała.

    Poniemiecki dom nie wem czym impregnowane- do dzisiaj dach kryt dachówką jest
    Dom z 1969 roku- zamiast belek normalne okraglaki jak na stęple teraz- kora na nich
    do dzisiaj jest bo dziadek budował z tego co miał a do internetu dostepu nie było to
    pewnie nie wedział ze kora szkodz
    Dach jet nad domem Mamy i będzie jeszcze lata
    Trudno mi to wytłuamczyć ale i tez przejmowąć się tym nie widze powodu
    Odpuść Sobie szkoda energi na walkę z problemami którychnie ma.
    Raz na kilka lat mróz u Ciebie bedzie nawet w naszym klimacie i robactwo ubije.