  • Data: 2023-06-03 13:32:17
    Temat: Re: Koszenie traw w miastach (...)
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 03.06.2023 o 02:29, Jarosław Sokołowski napisał:
    > Oj tam, oj tam. Na swoje usprawiedliwienie mogę napisać, że akurat
    > 29 maja przebywałem w Masywie Centralnym

    Zaczynałem się nieco martwić, czy starszego kolegę jakiś życiowy
    makrouraz nie dopadł. Cieszę się, że obawy okazały się płonne.

    W Limuzynie siedział, a nie odezwał się?! Było na kawę wstąpić, z
    dziewczynami pogadać. Ech.

    > ja też dorobiłem się wśród czytelników opinii równie złośliwego
    > manipulanta, któremu nie warto wierzyć w nic.

    To opinia wielce krzywdząca. Myślę jednak, że poparcie znajduje tylko
    wśród grupy równie nielicznej, co osobliwej.

    Mateusz