eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni C w

  • 1. Data: 2023-05-24 01:37:57
    Temat: Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni C w
    Od: a a <m...@g...com>

    Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ

    Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody,
    wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła,
    czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni C wyższa niż na
    przedmieściach.

    Suche powietrze miejskie zawiera duże ilości pyłów i pył kwarcowy, które zatykają
    seniorom płuca i wywołują chroniczny kaszel, niedoczynność mięśnia sercowego i silne
    duszności, a u młodzieży zapalenie górnych dróg oddechowych, gdyż wysuszone drogi
    oddechowe nie wyłapują pyłów w nosie.

    Celem koszenia traw w mieście i niszczenia retencji wody jest redukcja populacji
    mieszkańców o 50% w wyniku chorób środowiskowych, na jakie zapadają i upośledzenie
    czynności życiowych i przedwczesne zgony na ciężkie schorzenia.

    Proponowana jest miliardowa dzienna kara dla krajów, które nie zakażą wykaszania
    traw, krzewów w miastach
    i milionowa kara dzienna dla samorządów, które organizują i opłacają wykaszanie traw
    i krzewów w miastach, niszcząc retencję wody, wywołując efekt miejskiej wyspy ciepła

  • 2. Data: 2023-05-25 15:30:30
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 24.05.2023 o 01:37, a a pisze:
    > Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości

    Tej nieuczulonej na pyłki traw. Ta druga część ludzkości się cieszy.

    --

    Ewa

  • 3. Data: 2023-05-25 21:33:46
    Temat: Re: Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 25 maja 2023 o 15:32:03 UTC+2 FEniks napisał(a):
    > Tej nieuczulonej na pyłki traw. Ta druga część ludzkości się cieszy.

    A ta uczulona jest uczulona dlatego że trawy kosili i nie nabrała odporności.

  • 4. Data: 2023-05-26 10:11:26
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 25.05.2023 o 21:33, Kris pisze:

    > A ta uczulona jest uczulona dlatego że trawy kosili i nie nabrała odporności.

    Masz solidne wsparcie w tej kwestii?

    Ewa

  • 5. Data: 2023-05-26 12:58:20
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 25.05.2023 21:33, Kris wrote:
    > A ta uczulona jest uczulona dlatego że trawy kosili i nie nabrała odporności.

    Z pewnością dzieciaki które przyprowadzają rodzice co miesiąc na
    odczulanie. To ich wina jak nic.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2023-05-26 19:41:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 26 maja 2023 o 10:13:10 UTC+2 FEniks napisał(a):

    > Masz solidne wsparcie w tej kwestii?

    Masz wsparcie w kwestii że koszenie traw to mniejsza ilość uczuleń u "ludzkosci'

  • 7. Data: 2023-05-26 19:44:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 26 maja 2023 o 12:58:25 UTC+2 Mateusz Bogusz napisał(a):
    > Z pewnością dzieciaki które przyprowadzają rodzice co miesiąc na
    > odczulanie. To ich wina jak nic.

    Znaczy się że jak za niedawnych złych czasów gdy trawy kosili, polewaczki asfalt
    gorący woda polewały to z tego powodu dzieciaków przyprowadza na odczulania było
    mniej?

  • 8. Data: 2023-05-26 21:54:51
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 26.05.2023 o 19:41, Kris pisze:

    > Masz wsparcie w kwestii że koszenie traw to mniejsza ilość uczuleń u "ludzkosci'

    Co u ludzkości, tego nie wiem. Co do mnie, mam solidne wsparcie, bo
    wśród skoszonych trawników czuję się lepiej.

    Pozdrawiam wszystkich cierpiących obecnie alergików
    Ewa

  • 9. Data: 2023-05-26 22:18:25
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    dn. 26.05.2023 o 21:54, FEniks napisał:
    > Co u ludzkości, tego nie wiem. Co do mnie, mam solidne wsparcie, bo
    > wśród skoszonych trawników czuję się lepiej.

    A czy nie może być tak, że przebywając wśród nieskoszonych trawników
    stopniowo uodporniłabyś się na nie? Nie mówię, że tak musi być, bo nie
    wiem nic o alergiach, to czyste i naiwne gdybanie z mojej strony.
    Zauważyłem po prostu, że ludzie żyjący w aseptycznych warunkach robią
    się takie wiotkie i wrażliwe... Czy z alergiami nie jest podobnie?

    Mateusz

  • 10. Data: 2023-05-27 04:33:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Masz wsparcie w kwestii że koszenie traw to mniejsza ilość uczuleń u "ludzkosci'

    Teza wymaga udowodnienia, a nie jej zanegowanie....
    Jak coś twierdzisz, to udowodnij.