  • 1. Data: 2023-05-23 22:49:06
    Temat: czy pierwszy pokos już był?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    czy przygotowania dopiero?

    --
    za młody żeby kraść
    za stary żeby programować

    #jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2023-05-23 23:31:26
    Temat: Re: czy pierwszy pokos już był?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.05.2023 o 22:49, PiteR pisze:
    > czy przygotowania dopiero?

    Trawa? U mnie w ostatnich dniach kwietnia, i na razie na tym stanęło.

  • 3. Data: 2023-05-24 11:30:30
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 May 2023 23:31:26 +0200, nadir napisał(a):

    > Trawa? U mnie w ostatnich dniach kwietnia, i na razie na tym stanęło.

    Okolice Pruszkowa: tam, gdzie nie koszone, to mam trawę już po kolana.
    Dębica: nieco niższa, ale też już koszona.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2023-05-24 11:42:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-05-2023 o 11:30, Adam pisze:

    > Okolice Pruszkowa: tam, gdzie nie koszone, to mam trawę już po kolana.
    > Dębica: nieco niższa, ale też już koszona.

    U mnie robot działa sobie od kilku tygodni...

  • 5. Data: 2023-05-24 12:34:46
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-05-23 o 22:49, PiteR pisze:
    > czy przygotowania dopiero?

    W tym roku mamy wywalone na koszenie, krety nas duszą, niech se rośnie
    to w cholerę. Poza tym tera ponoć modnie nie kosić to będziem modni :P

    L.

  • 6. Data: 2023-05-24 12:50:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 24.05.2023 o 12:34, Lisciasty pisze:

    > W tym roku mamy wywalone na koszenie, krety nas duszą, niech se rośnie
    > to w cholerę. Poza tym tera ponoć modnie nie kosić to będziem modni :P

    Dokładnie, ja już w zeszłym roku odpuściłem koszenie, kosiłem tylko dwa
    razy i to dość wysoko oraz wykaszam tylko przed tujami pas i tyle. Koszę
    wysoko bo inaczej ziemia za mocno wysycha i trawa jest potem licha.

    --
    Janusz

  • 7. Data: 2023-05-24 13:10:21
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 23.05.2023 22:49, PiteR wrote:
    > czy przygotowania dopiero?

    Dwa razy już. Dodatkowo powiększyłem zbiór krzewów o jeżynę, drzewka też
    przycięte przed pierwszymi listkami.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2023-05-24 13:59:33
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    dn. 24.05.2023 o 12:34, Lisciasty napisał:
    > W tym roku mamy wywalone na koszenie, krety nas duszą, niech se
    > rośnie to w cholerę. Poza tym tera ponoć modnie nie kosić to będziem
    > modni :P

    Może i modnie, tylko kleszcze trochę uciążliwe...

    Mateusz

  • 9. Data: 2023-05-24 14:03:19
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    > Może i modnie, tylko kleszcze trochę uciążliwe...

    My i tak na skraju łąki mieszkamy więc czy kleszcze mam 20 czy 50m od
    chałupy, wielkiej różnicy nie robi ;)

    L.

  • 10. Data: 2023-05-24 14:12:43
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    dn. 24.05.2023 o 14:03, Lisciasty napisał:
    > My i tak na skraju łąki mieszkamy więc czy kleszcze mam 20 czy 50m od
    > chałupy, wielkiej różnicy nie robi ;)

    O, czyli nie miastowy. W takim razie może kury? Problem przydomowych
    kleszczy sam się rozwiąże. Gęsi byłyby co prawda skuteczniejsze, ale
    bliscy sąsiedzi mogą nie docenić. :)

    Mateusz