  • Data: 2020-10-17 22:59:45
    Temat: Re: Koszt ogrzewania domu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Co to za wartość? :P Podaj ile i jakiego (kaloryczność) opału
    > idzie (jaki to kocioł), jak kocioł wygląda (oraz komin) podczas
    > palenia (mocno zarośnięty sadzą/smołą)?

    Na razie wiem tylko z opisu:
    - tona wegla miesiecznie
    - drewno za około 1500zł na cały sezon

    Podobno pali się i rozpala sie bez kopcenia, piec rozpalany od góry i
    tyle wiem na ten moment ;-D

    Piec wyglada coś ala taki:
    https://pleszew.lento.pl/35kw-kociol-piec-kotly-ples
    zew-uks-
    drewno,7768815.html
    ale głowy nie dam ze jest identyczny i ze nie ma np 3 drzwi zamiast 4
    jak na zdjeciu.
    Na razie byłem tak stosunkowo krótko i nie zrobiłem zdjęc. Kur...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć