  • Data: 2022-10-07 08:45:12
    Temat: Re: Limit 2000 kWh taniego prądu to wg czego.
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.10.2022 05:00, Budzik wrote:
    > Z ciekawosci - takie zwiekszenie mocy umownej (u mnie 16kW) wiąże sie z
    > jakimis dodatkowymi kosztami?

    Płaci się jednorazowo od każdego kW. Nie pamiętam dokładnej kwoty, ale
    zwiększenie z 11kW na 14kW wyszło mnie kilkaset zł* (~300+-100).

    *przy czym jeżeli wymagałoby to wymiany okablowania lub osprzętu, to
    będą dodatkowe koszty.

    > Bezpieczniki na wejsciu mam niby 3x25A
    > ale na umowie 16kW

    Bezpieczniki w skrzynce to Twoja sprawa. Na liczniku maksymalna
    zarejestrowana moc nie może przekroczyć mocy umownej - tak mam w umowie
    z PGE. Ja na 14kW też mam 3x25, które sam tam umieściłem bo miałem 3x20
    i przepaliłem jeden w skrzynce. Nie chciałem czekać po ciemku na ekipę
    do następnego dnia, to zgłosiłem na infolinii* że potrzebuje wymienić
    bezpieczniki i zerwać plombę. W następnej fakturze za nową plombę
    policzyli mnie 60zł.

    *zgłosiłem bo oficjalna cena za zerwaną plombę jest dużo wyższa.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz