  • Data: 2013-11-17 17:12:38
    Temat: Re: Mam projekt budowlany - ciekaw co nagrzmocili w CO
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 17 listopada 2013 15:40:04 UTC+1 użytkownik M. napisał:
    > Markowi nic się nie pomyliło. Zasada zachowania energii:
    > IN = OUT
    > Policz sobie różnicę energii. :-)

    Kompletnie nie wiesz o czym piszemy. Piszemy o szybkosci podgrzania
    wody w baniaku, ktora zaczyna miec w gornej czesci temperature nie
    nadajaca sie do kapieli (czyli dla mnie - okolice 35stC). W takim
    baniaku srednia temperatura jakbys zmieszal jego zawartosc to okolice
    20stC (na gorze 35stC, na dole 8stC). I dokladnie od takiej wartosci
    trzeba liczyc czas dogrzewania zbiornika do np. 45stC, a nie od 8stC.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.