  • Data: 2013-11-17 18:09:13
    Temat: Re: Mam projekt budowlany - ciekaw co nagrzmocili w CO
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam wrote:
    > W dniu niedziela, 17 listopada 2013 14:42:47 UTC+1 użytkownik Marek
    > Dyjor napisał:

    przeanalizuj spokojnie to co popisałeś...

    mam przygotowany cały elaborat ale narazie go zostawiam w komputerze.

    szczegónei sie zastanów nad znaczeniem słów średnio dobowe, na pojeciem
    energii i mocy

    a potem zastanów sie ile wody naprawdę zużywasz w swoim domu. moze masz
    gdzieś wyliczenie ile m3 na miesiąc ci schodzi.

    potem sobei to wszytsko policz.