  • Data: 2016-07-12 22:00:57
    Temat: Re: Mieć komin czy nie mieć komina oto jest pytanie?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 12 Jul 2016 12:30:59 -0700 (PDT), w...@g...com

    > Udało Ci się ten wywód myślowy, nie powiem. Zakładam, że nie masz nic
    > przeciwko, żeby dla poprawienia humoru zacytował go od czasu do czasu
    > przy dyskusjach nt pomp (tu czy na muratorze) :)

    Napisz po prostu którym ze sprzedawców węglosyfu jesteś, że notorycznie
    powielasz te brednie o kosztach instalacji PC i powtarzasz w kółko jak
    mantrę, jaki masz nick na FM pod którym próbujesz upchnąć ludziom jakiegoś
    węglotrutka -- będzie trochę łatwiej. Ja co prawda trolli węglowych, jak
    ty, na kilometr rozpoznaję po paru pierwszych napisanych zdaniach, ale inni
    mogą się dać wrobić w te twoje bzdety. Choćbyś się nie wiem jak krygowal,
    to i tak zawsze będziesz śmierdzieć od wstępu -- a na koniec i tak wyjdzie
    szydło z wora. :))

    --
    Pozdor
    Myjk