  • Data: 2023-02-04 21:07:59
    Temat: Re: Mieszkania po 1000 za metr
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 4 lutego 2023 o 20:06:22 UTC+1 Kris napisał(a):

    > Dla ułatwienia takie coś:
    > Znajoma co ma agroturystykę/ 12 pokoi razy 3-4 łóżka od 5 lat ma pełnąe obłożenie.
    > Wcześniej przez firmy które kwaterowaly swoich pracowników przy budowie drogi
    Lebork- Łeba, później przy budowie trasy Kaszubskiej, teraz rusza budowa kolejnego
    odcinka S6. I kolejne 3-5 lat ma zapewnione obłożenie i robienie żarcia dla nich
    > A to tylko stosunkowo niewielkie kilkydziesieciokilonetrowe budowy dróg .
    > Siedzisz w tej norze na Bałutach i wydaje się Tobie że wszystkie mądrości zjadłeś
    > Weź lepiej pellet z busa na piętro do Swego przedpokoju wnies to ochloniesz.
    Przestań pić bo to ci szkodzi. Nie ma żadnej analogii pomiędzy twoja
    najprawdopodobniej zmyślona znajoma a budowa elektrowni atomowej. Nie zamierzam ci
    nic tłumaczyć bo do drzewa nie chce mi się gadac. Uważasz że zdrożeją wiejskie
    chałupy w okolicy bo ludzie którzy będą budowali elektrownie wynajmą albo kupią żeby
    mieć gdzie mieszkać, to sobie tak uważaj.