  • Data: 2022-12-05 11:59:56
    Temat: Re: Mocowanie taśmy LED do betonu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik JDX j...@o...pl ...

    > No a jeśli zdecyduję się na profile, to jak je mocować do
    > betonowego sufitu? Ty proponujesz klej, ale ktoś inny kołki. Kołki
    > wydają się słabe z tego względu, że aby to zrobić dobrze, trzebaby
    > fazować otwory w profilu, a tam za bardzo nie ma z czego fazować.
    > Mi najbardziej pasowałby klej montażowy, ale nie mam pojęcia jak
    > będzie trzymał się gołego betonu.

    Mamut? Profil który wazy paredziesiat gramów? :) Mysle ze da rade.
    Sa tez takie tasmy super mocne, nie pamietam nazwy ale znajdziesz.
    Ja kiedys przykleiłem jakims klejem tytan to sie gówno odkleiło, wtedy
    stwierdziłem ze jak klej to mamut.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie