  • Data: 2022-12-05 16:08:28
    Temat: Re: Mocowanie taśmy LED do betonu
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 5 December 2022 at 12:00:00 UTC+1, Budzik wrote:
    > Użytkownik JDX j...@o...pl ...

    > Mamut? Profil który wazy paredziesiat gramów? :) Mysle ze da rade.
    > Sa tez takie tasmy super mocne, nie pamietam nazwy ale znajdziesz.
    > Ja kiedys przykleiłem jakims klejem tytan to sie gówno odkleiło, wtedy
    > stwierdziłem ze jak klej to mamut.
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie
    > ma nieprzerwanie wzrastać." Alfred Hitchcock
    Czy wy nigdy budzik nie beliście w chińnskiej hurtowni pod Łodzią ?

    Tam są bardzo tanie paski sztywne ledowe, 1m, 1,2m, 1,5 za grosze

    Mam lampy ledowe o tej dlugości, obudowa alu lub stalowa tansza a z góry zamkniete
    mlecznym plastikiem
    i kupowałem toto za 10-15 zł
    i jest mocowanie do sufitu, są załączone kołki, śruby

    Taśmy się nigdy nie przykleja do czegokolwiek co reaguje chemicznie jak beton, bo
    chłonie wilgoć i przeżre silikonową osłonę i wywoła zwarcia.

    Taśmy się nadaja na plastik, lustro, szafki, czyli drewno laminowane