  • Data: 2013-03-18 23:52:37
    Temat: Re: Modernizacja starego układu co.
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ki5ffd$4sn$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie zmieniam, napisałeś że się nie da i tylko to prostowałem, nie
    > dyskutuję z tym jak jest łatwiej, albo co jest popularniejsze tylko z
    > bzdurą jakoby miało się nie dać.

    Widzę, że konfabulacja to Twoja specjalność :)
    Po pierwsze nie pisałem, że się nie da pospawać spawarką elektrodową.
    Pisałem, że rur montowanych przy ścianie nie da się pospawać od tyłu
    taką spawarką.
    Po drugie nie pisałem, że się nie da pospawać spawarką elektrodową.
    Pisałem natomiast, że się tego nie robi, a spawa się tylko i wyłącznie
    palnikiem acetylenowo-tlenowym.
    Pisałem to jako osoba zajmująca się tym zawodowo.
    Widzisz różnice? Czy dalej będziesz przypisywał mi swoje wymysły?

    > W przypadku Rehau używałem takich złączek jak na podesłanym przeze
    > mnie linku więc o nich pisałem.

    No to o nich nie pisz, bo cały czas odnoszę się do systemów
    ZAPRASOWYWANYCH PROMIENIOWO i wielokrotnie używałem tego określenia.
    Jeżeli bierzemy pod uwagę instalację z rur AluPex to mamy na uwadze
    system zaoprasowywany promieniowo lub zaciskanych (skręcanych), bo w
    zasadzie tylko takich złączek się używa przy tych rurach.

    > Nie moje zmartwienie tylko klienta.

    Nie piszemy oi kliencie, ale porównujemy ceny systemów: z rur
    plastikowych AluPex oraz systemu spawanego z rur stalowych.

> [...]
    > przypadku Wavina nadal używam.

    > To Ty wprowadziłeś podział na systemy zaciskane tak albo inaczej, ja
    > pisałem po prostu o trzech systemach których używałem (Rehau, Tece i
    > Wavin)

    > Ty tak specjalnie przeinaczasz fakty czy masz problemy z pamięcią?
    > Przy porównywaniu cen pisałem konkretnie o Wavinie a nie o dowolnym
    > systemie.

    > Bynajmniej, ale ten jest bardzo popularny i mam do niego zaciskarkę
    > więc jak ktoś mnie woła do awarii to najłatwiej mi kupić złączkę
    > Wavina i ją zacisnąć do innych systemów musiałbym wynajmować

    "Matko i córko .....", czy Ty naprawdę jesteś aż tak ograniczony?
    Od kiedy to Rehau, Tece czy Wavin to systemy?
    To są firmy, które produkują systemy instalacyjne.
    Każda z tych firm produkuje przeróżne systemy, które różnią się włąśnie
    sposobem montażu zaciskania/zaprasowywania.
    Są to m. in. systemy zaprasowywane prasą promieniową, zaciskane prasą
    osiową, na wcisk ręczny i wiele innych. Każdy z tych systemów ma swoją
    nazwę.
    Wybacz, ale nie jestem jasnowidzem i nie wiem jaką sobie kupiłeś
    zaciskarkę/prasę, ani nie wiem o jaki system Ci chodzi, bo nie wynikało
    to z Twoich wcześniejszych wypowiedzi. Pisanie Wavin także nie oznacza o
    jaki system Ci chodzi, bo to jest nazwa firmy.
    To tak jak byś pisał o samochodzie - model: Fiat.
    Fiat to firma produkująca samochody modeli np. Brava, Uno, Seicento,
    Sedici, Marea itd.

    Niestety nie masz w tym temacie żadnego rozeznania i dlatego pisząc
    Wavin, Rehau czy Tece masz na myśli tylko i wyłącznie jedyne systemy,
    które poznałeś. Dlatego też dla Ciebie System jest tożsamy z nazwą
    producenta.

    > O tym że palnąłeś bzdurę o ostrych krawędziach które jakoby wszędzie
    > są a nigdzie ich nie ma.

    W systemach zaciskanych osiowo ich nie ma i o tym także pisałem już
    wczesniej. Ty natomiast jak widać nie znasz innych systemów oprócz
    zaciskanych osiowo, dlatego proszę Cię nie pisz tego typu twierdzeń, bo
    nie miałeś styczności z innymi systemami, o których ja piszę.
    Uwierz mi, że wiem o czym piszę, bo już niejednokrotnie zdarzyło mi się
    pokaleczyć palce i kostki palców na takich złączkach podczas skręcania
    czy podczas montażu.