  • Data: 2013-03-17 23:18:17
    Temat: Re: Modernizacja starego układu co.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie zmieniaj kontekstu.

    Nie zmieniam, napisałeś że się nie da i tylko to prostowałem, nie dyskutuję
    z tym jak jest łatwiej, albo co jest popularniejsze tylko z bzdurą jakoby
    miało się nie dać.

    [ciach]

    > Ten link świadczy jednoznacznie o tym, że nie masz kompletnie pojęcia o
    > systemach, ponieważ jest to system zaciskany osiowo, a cały czas
    > dyskutujemy o ostrych rantach, które występują w systemach zaprasowywanych
    > promieniowo.

    To Ty wprowadziłeś podział na systemy zaciskane tak albo inaczej, ja pisałem
    po prostu o trzech systemach których używałem (Rehau, Tece i Wavin) ja nie
    wnikam w Twoją terminologię. Twierdziłem tylko, że żaden z tych systemów nie
    ma ostrych krawędzi - bo nie ma!

    W przypadku Rehau używałem takich złączek jak na podesłanym przeze mnie
    linku więc o nich pisałem.

    > Jak widać dla Ciebie cały świat instalatorski zaczyna się i kończy na
    > Wavinie.

    Bynajmniej, ale ten jest bardzo popularny i mam do niego zaciskarkę więc jak
    ktoś mnie woła do awarii to najłatwiej mi kupić złączkę Wavina i ją zacisnąć
    do innych systemów musiałbym wynajmować narzędzie.

    > Co śmieszniejsze to ich produkty uważasz za najbardziej firmowe :)

    Niby to gdzie?

    > I do tego mylisz systemy.
    > Jesteś pewien, że piszesz teraz o złaczkach zaprasowywanych promieniowo, a
    > nie złączkach zaciskanych osiowo?

    Już Ci pisałem ja nie wprowadzam sobie podziału w zależności od sposobu albo
    kierunku piszę o trzech systemów których używałem, a w przypadku Wavina
    nadal używam.

    > Wszak dla Ciebie to jeden ch....
    > Nie wspomnę już o cenie systemu Rehau ze złączkami zaciskanymi osiowo,
    > gdzie byle kolanko to wydatek ponad 20zł, a trójnik kosztuje przeszło
    > 40zł, a do pełni szczęścia jeszcze trzeba sobie dokupić oddzielnie tulejki
    > po 5-10zł za sztukę.

    Nie moje zmartwienie tylko klienta.

    > Jak się weźmie pod uwagę cenę rury ok. 7zł za mb to faktycznie można
    > powiedzieć, że ze stali o wiele taniej :)

    Ty tak specjalnie przeinaczasz fakty czy masz problemy z pamięcią? Przy
    porównywaniu cen pisałem konkretnie o Wavinie a nie o dowolnym systemie.

    > Na Wavinie świat się nie kończy. Jest wiele firm na rynku, a pośród nimi
    > Wavin, któremu jeszcze daleko do wyrobów renomowanych firm takich jak
    > Herz, Tece czy Rehau.

    Nie przeczę.

    > Dopowiem Ci, że w moje ręce wpadały także i jakieś chińskie złączki, które
    > praktycznie w ogóle były pozbawione tego rantu.
    > Jak my ślisz czy to o czymś świadczy?

    O tym że palnąłeś bzdurę o ostrych krawędziach które jakoby wszędzie są a
    nigdzie ich nie ma.

    Pozdrawiam
    Ergie