  • Data: 2013-03-17 19:59:38
    Temat: Re: Modernizacja starego układu co.
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ki4l0q$8i1$1@node1.news.atman.pl...

    >> Dać to się i da
    >
    > No nareszcie.

    Nie zmieniaj kontekstu.

    >> Rehau
    >> http://www.ibud.pl/upload_img/749/raumulti_press_fo1
    .jpg

    http://www.rehau.com/PL_pl/budownictwo/ogrzewanie_i_
    chlodzenie/ogrzewanie_i_chodzenie_plaszczyznowe_w_bu
    downictwie_mieszkaniowy/rury_i_technika_laczenia/462
    856/rury-i-technika-laczenia.html

    Ten link świadczy jednoznacznie o tym, że nie masz kompletnie pojęcia o
    systemach, ponieważ jest to system zaciskany osiowo, a cały czas
    dyskutujemy o ostrych rantach, które występują w systemach
    zaprasowywanych promieniowo.
    To tak jak byś chciał przekonać kogoś, że samochody potrafią latać,
    pokazując jako dowód zdjęcie śmigłowca. :)

    Zaobacz sobie jaka jest różnica pomiędzy zaciskaniem osiowym:
    http://www.youtube.com/watch?v=Uw8iBsGQ77U

    a zaprasowywaniem promieniowym:
    http://www.youtube.com/watch?v=eh--QWNYJRg

    > Żartujesz prawda? Jeśli to według Ciebie jest ostra krawędź to
    > naprawdę nie mamy o czym dyskutować bo żyjesz w jakiejś równoległej
    > rzeczywistości.

    Jak widać to Ty żyjesz w jakimś wyimaginowanym świecie.

    > ROTFL chyba w jakiejś chińszczyźnie. Mam pod ręką zaciśniętą złączkę
    > Wavina jeżdżę sobie tam i z powrotem po palcach i nic. Po pierwsze ta
    > blaszka nie jest ostra! Po drugie nie odstaje tak bardzo jak to jest
    > zobrazowane na poglądowej grafice.

    Jak widać dla Ciebie cały świat instalatorski zaczyna się i kończy na
    Wavinie.
    Co śmieszniejsze to ich produkty uważasz za najbardziej firmowe :)
    I do tego mylisz systemy.
    Jesteś pewien, że piszesz teraz o złaczkach zaprasowywanych promieniowo,
    a nie złączkach zaciskanych osiowo?
    Wszak dla Ciebie to jeden ch....
    Nie wspomnę już o cenie systemu Rehau ze złączkami zaciskanymi osiowo,
    gdzie byle kolanko to wydatek ponad 20zł, a trójnik kosztuje przeszło
    40zł, a do pełni szczęścia jeszcze trzeba sobie dokupić oddzielnie
    tulejki po 5-10zł za sztukę.
    Jak się weźmie pod uwagę cenę rury ok. 7zł za mb to faktycznie można
    powiedzieć, że ze stali o wiele taniej :)
    Tylko trzeba pamiętać, żeby poprosić Ergiego o pospawanie elektrodą
    otuloną, bo to najtańszy sposób spawania i tylko Ergie umie posługiwać
    się spawarką :)

    > W Wavinie o którym pisałem ten problem nie istnieje.

    Na Wavinie świat się nie kończy. Jest wiele firm na rynku, a pośród nimi
    Wavin, któremu jeszcze daleko do wyrobów renomowanych firm takich jak
    Herz, Tece czy Rehau.
    Dopowiem Ci, że w moje ręce wpadały także i jakieś chińskie złączki,
    które praktycznie w ogóle były pozbawione tego rantu.
    Jak my ślisz czy to o czymś świadczy?