    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Monitoring na działkę
    Date: Fri, 5 Feb 2021 15:28:40 +0000 (UTC)

    Mateusz Bogusz <m...@o...pl> wrote:

    > Hkvision, Dahua - choćby taka
    > https://allegro.pl/oferta/ipc-hdbw2431e-s-0280b-s2-k
    amera-ip-dahua-kopulowa-9926173856

    Ta mi się ze wszystkich proponowanych najbardziej podoba.

    Aplikacja gDMSS Plus może działać na kilku urządzeniach na raz (telefon i
    tablet)? Tzn. niekoniecznie w jednym momencie, ale być zainstalowana i
    używana naprzemiennie?

    W opiniach do apki ludzie piszą rzeczy straszne i przedziwne, generalnie
    że nie działa dobrze:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mm
    .android.direct.gdmssphone&hl=pl&gl=US&showAllReview
    s=true

    Potwierdzasz to? Jak ci się używa tej aplikacji, da się używać czy jest
    totalnie zbugowana?

    Ta kamera udostępnia jakieś usługi w LAN-ie? Piszą, że można się dostać
    przeglądarką, ale wpisujesz w przeglądarce IP kamery, czy jest jakiś
    trzeci serwer, przez który to przechodzi?

    Można się na nią zalogować i przeglądać pliki na karcie SD?

    Jak wysyła maila, to z obrazkiem, gdy był ruch, tak? Można zmienić tak,
    żeby wysyłał kilka obrazków na raz (zrobionych co określony czas, np.
    sekundę albo kilka)? Boję się, że wyśle mi gębę złodzieja, jak złodziej
    będzie daleko, a gdy podejdzie bliżej, to już nie.

    Można skonfigurować próg (czułość) czujnika ruchu?

    Ona nagrywa na FTP-a cały czas, czy tylko gdy jest ruch (i np. od tej pory
    kilka minut)? To (czas nagrywania po wykryciu ruchu) jest konfigurowalne?

    Ma jakiś bufor, żeby powoli pchać do FTP-a przez sieć komórkową, czy
    trzeba jej postawić szybki FTP w LAN-ie (i dopiero z niego sobie powoli
    kopiować do właściwej lokalizacji)? Ile MB zajmuje minuta nagrania w
    najwyższej jakości? Nie mam na działce Internetu więc będę musiał
    posiłkować się siecią komórkową (kupię jakiś router z modemem, operatora
    jeszcze nie wybrałem).

    W tej ofercie na Allegro jest po 578 zł a na Ceneo zaczyna się od 758 zł.
    Nie wiesz, czemu tak?

    > spełnia wszystko co wymieniłeś poza audio, ale jak poszukasz na stronie
    > producenta to analogiczne modele z audio też są do wyboru.

    Audio nie jest dla mnie krytyczne :)

    > Co do doświetlenia przez kamerę - producent podaje "do 30m". Z
    > doświadczenia napiszę że lepiej założyć 6-8m. Powyżej jasność i detal
    > mocno spada.

    To w sam raz, kamera będzie miała 10 m do furtki.

    --
    W poczekalni u psychiatry wariaci wyzywają się wzajemnie:
    - Świr, świr.