    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Montaż okien
    Date: Sat, 20 Feb 2021 16:42:41 GMT

    in <news:60300d5d$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    user Baczek pisze tak:

    > Mam do Was pytanie, czy zrobiono to zgodnie ze sztuką?
    > Po bokach śrubami przez ościeżnicę plus jakieś plastykowe nie
    > wiem co. Z góry blachy,z dołu blachy i kliny.
    > Obawiam się, że to skręcenie po bokach śrubami na sztywno może
    > powodować wypaczanie się ościeża przy rozsychaniu się konstrukcji.

    Nie znam się więc się wypowiem.

    "jakieś plastykowe nie wiem co" pewnie jest w zestawie
    a wzmocnili śrubami przez ościeżnicę.

    > Obawiam się, że to skręcenie po bokach śrubami na sztywno może
    > powodować wypaczanie się ościeża przy rozsychaniu się konstrukcji.

    skoro już zepsuli to odkręć trochę śruby z 2mm żeby nie dotykały plastiku.

    https://www.youtube.com/watch?v=1jGyO9I72d0

    https://www.youtube.com/results?search_query=jak+zam
    ontowa%C4%87+okno+w+drewnianym+domu

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce