  • Data: 2020-07-01 22:05:51
    Temat: Re: Mur stoi murem
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-01 o 21:45, Kadar pisze:
> [...]
    dach to nie ugotujesz sie od razu.
    sensownym miejscu to se za jakis czas postawisz dobrze i albo pomieszkasz albo
    sprzedasz i kupisz lepsze.
    usa i w hiszpanii bedzie pewnie sporo inne.

    > Widzisz o negocjacjach to ja ci mogę powiedzieć wszystko ale w praktyce to jestem
    panikarz i stres mną szasta jak chorągiewką. Może dlatego tyle wiem o negocjacjach.
    > Będę brał co dadzą bo zegar coraz szybciej pędzi. Czas nie jest stałym parametrem.
    > K.

    Czy tymczasowo pomysł Drzymały nie wchodzi w grę?
    Jakaś przyczepa typu całorocznego albo nawet kamper.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam