    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: My tu gadu gadu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 12 Oct 2020 16:21:12 +0200

    Sun, 11 Oct 2020 23:27:11 +0200, ToMasz

    > sory za wtrącanie, ale na PMS to jest bicie piany. jak proszę o
    > argumenty to dostaję kopa w dupę.

    No bo jak zwykle wyskakujesz jak filip z konopii, wyrywasz zdania z
    kontekstu i się pieklisz bez sensu. To i kopa w dupe dostajesz -- bo co to
    za przyjemność dyskutować z kimś, kto nie kuma co się do niego pisze?

    > Twój argument. Ty podaj jego sens w kontekscie: postawili ładowarkę
    > 300kW a my się zastanawiamy ile na raz samochodów naładuje jakimi
    > kablami i skąd weźmie energię.
    > a ten powerbank jak sie zwrócił? czerpali do niego energię do elektryków
    > za którą płacili jak za olej napędowy premium?

    Jakbyś nie wyrżnął w pień reszty mojej wypowiedzi to byś może coś skumał z
    tej dyskusji. A tak, wyszło jak zwykle.

    > też by sie przydało coś na poparcie argumentu - większość będzie ładować
    > w domu. Jakoś nie widzę masowej przeprowadzki mieszkańców miast na
    > wieś/do własnych domków.

    Masz argument na ulicach na wyciagnięcie ręki. Sprawdź sobie rano wlotówki
    do miasta i po południu wylotówki z miasta w godzinach szczytu.

    > a ja mam rower. co to ma do tematu? Odwalasz bicie piany

    Naucz się czytać ze zrozumieniem i myśleć w świetle kontekstu, to będziesz
    wiedział o co chodzi w dyskusji.

    --
    Pozdor
    Myjk