    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: My tu gadu gadu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 13 Oct 2020 18:06:20 +0200

    Mon, 12 Oct 2020 18:37:30 +0200, ToMasz

    > masz kontekst:
    > Myjk:
    > Poza tym większość ludzi i tak będzie ładować auto raz w tygodniu na
    > szybkich ładowarkach, albo wcale, bo będą ładować w domu.

    Człowieku, przecież cytowałeś moje odniesienie do ilości samochodów EV
    kwitując to rowerem i pytaniem co to ma do tematu. To ma do tematu, że
    odpisywałem na konkretną rzecz, której ewidentnie nie ogarnąłes, a poniżej
    się odnośisz już do kompletnie czegoś innego. Weź się skup, bo dyskusja z
    tobą za każdym razem tak wygląda, ja o rybce, ty o pipce.

    > raz w tygodniu: Kochanie wrócę później, bo pojadę na pół godzinki na
    > ładowakrę. albo: sory, nie mogę, bo za późno "zabukowałem" termin
    > ładowania. dziś pomiędzy 18-19stą ładuję auto na szybkiej ładowarce.
    > odnieś się do tego. jak to będzie wyglądać.

    Np. tak: "Kochanie, jadę do sklepu po listę którą dla mnie przygotowałaś."
    Koniec. Bo podczas wizyty w sklepie naładuje auto na kolejny tydzień, zaś
    informowanie o tym żony będzie po prostu zbyteczne.

    > będą ładować w domu.
    > jak słońce wali po panelach - są w pracy. wiem, można przesłać prąd z
    > domu do pracy,

    Nie, aktualnie nie można, ignorancie. Co nie zmienia faktu że jak prąd jest
    produkowany w domu, to wchodzi we wspólny bilans energetyczny z którego się
    korzysta w pracy.

    > ale to jest usługa za którą płaci społeczeństwo.

    Nie płaci za to "społeczeństwo", to jest tylko twoja i tylko twoja
    absurdalna teza nie mająca podparcia w rzeczywistości -- i to już też
    miałeś na parę sposobów wyjaśniane -- niestety widać znowu poszło jak krew
    w piach.

    > trzeba
    > panele mieć, mieć gdzie je postawić, chcieć sie w to bawić. Jasne ze to
    > plus dla świata, ale ja używam wodę deszczową bo mogę, jest to plus dla
    > świata, ale nie mówię że ludzie pukający się w czoło na ten widok to
    > debile.

    Nie trzeba mieć paneli, to kolejna twoja absurdalna teza. Energia z węgla i
    publicznych farm PV jest lepsza niż energia z ropy. Ergo nikt tutaj ludzi
    zasilających EV z węgla nie nazywa debilami. No chyba że ty.

    > sprawdziłem ilu ludzi ma swoje domy w stosunku do mieszkań 55%. Tylko że
    > te 55% nie mieszczuchów, będą musiały najpierw mieć panele, potem kupić
    > auto elektryczne, dopiero potem będą je mogli "za darmo" ładować.

    Skąd znowu założenie że mają je łądować za darmo? Po raz kolejny dorabiasz
    sobie tak aby ci było wygodnie w dyskusji.

    > Drodzy panowie. to że wszyscy coś wiedzą - to nie jest argument. to że
    > wylotówki z miast są pełne - to jest argument potwierdzajacy dupiatą
    > komunikacje miejską, moze to ze jeden samochód to jedna osoba - a nie że
    > większość polaków mieszka poza miastem.

    Przecież sam napisałeś że 55% mieszka w domach (które ze względu na ceny
    gruntu zazwyczaj są poza miastem) -- i teraz dla Ciebie 55% to mniej od 45%
    czy więcej? Bo po raz kolejny ręcę mi opadają jak cię czytam.

    W związku z tym jeśli jednak większość mieszka w domach jednorodzinynch i
    ma dostęp do kontaktu pod domem, a i mieszkający w blokach mają coraz
    częściej swoje garaże, to gdzie ty, pytam ponownie, widzisz problem w
    ładowaniu samochodów EV? Jak dla mnie to po prostu ten problem stwarzasz na
    potrzeby udowodnienia swojej tezy że EV to zło.

    > Jak coś piszecie, jest to
    > kontrowersyjne, bo bądźcie łaskawi podać źródło, albo napisać - wydaje
    > mi sie. obrażanie innych dowodzi jedynie braku waszej kultury, a nie
    > tego ze macie racje. Wiem że usnetu nie zmienię, ale może chociaż raz na
    > 100 któryś z Was przytoczy jakiś argument nad którym trzeba będzie się
    > zastanowić.

    Aha, a to czy warto się zastanowić czy nie to kto ma oceniać? Chcesz
    powołać specjalną komisję?

    --
    Pozdor
    Myjk