    Subject: Re: Najtańsze kafelki podłogowe do kotłowni
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 21 Jun 2020 14:07:13 +0200

    W dniu 2020-06-20 o 20:38, heby pisze:
    > Cześć.
    >
    > Czy w jakiejść sieciówce widział ktoś ostatnio gres/kafelki podłogowe
    > z przeznaczeniem do kotłowni? Czyli *najtańsze*, wzór dowomy, mogą być
    > w teletubisie.
    >
    > Chwilowo widzę "gres techniczny" w OBI za 14zł/m2. Są gdzieś tańsze?
    > Jedyne co wymagam to aby były w miarę równe.

    Jaka powierzchnia tej kotłowni: 2000, 5000, 10000m2, że tak liczysz
    każdą złotówkę?

    Zazwyczaj poniżej 10zł to już same odpady. Albo krzywe lub nie
    trzymające wymiaru jak cholera, albo poszczerbione lub też jakieś
    końcówki serii na wyprzedaży, które się nie sprzedawały.

    Koszt płytek nawet tych kupionych po 14 czy 15zł w stosunku do
    pozostałych kosztów jest symboliczny. Kupując najbardziej popularne
    płytki gresowe masz ten komfort, że nie musisz trzymać zapasów, bo za 5,
    10 czy 20 lat będziesz mógł dokupić takie same lub tak podobne na tyle,
    że różnica nie będzie się rzucać w oczy. Kotłownia to specyficzne
    miejsce w którym płytki są najbardziej narażone na uszkodzenia
    mechaniczne czy też nieusuwalne zanieczyszczenia rdzą i często bywa, że
    jakąś płytkę trzeba wymienić po latach.

    Sam już tego kilkakrotnie doświadczałem.