  • Data: 2014-02-18 08:36:43
    Temat: Re: Nie daj się oszustom!
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka wrote:

    > Poniekąd właśnie przez Tuska.

    > Najpierw wyjaśnimy.

    a co chcesz wyjaśniać?

    ile kaczor wychłał? dlaczego piloci zamiast lecieć na zapasowe lotnisko na
    siłe chcieli posadzic samolot po omacku na lotnisku bez systemów do
    lądowania w trudnych warunkach?

    tam niema nic do wyjaśniania to typowy zbieg głupoty i braku przestrzegania
    procedur.

    dlaczego przez tyle lat żaden cywilny polski smolot nie rozsmarował sie tak
    spektakularnie jak kilka wojskowych to uczyniło?