eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domO tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł › Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
    From: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.rec.dom
    Subject: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący
    mieszkanie za 200 000 zł
    Date: Fri, 7 Jan 2011 16:40:50 +0100

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:11ocun4c54gi9.16y6r2s49bisk$.dlg@40tude.net...

    > Samo frajerstwo kupujacych nie wystarcza. Potrzeban jest wspolpraca
    > bankow.
    > Dlatego wlasnie jestem zwolennikiem obciazenia ich dodatkowym podatkiem.

    Ten podatek zapłacimy właśnie my, czyli klienci. Zauważ że ostatnio wiele
    bezpłatnych produktów stało się płatnymi (Inteligo karta, Polbank, Getin i
    inne). Oni już przerzucili na klientów podatek, którego jeszcze nie ma.

    Frajerzy są i będą goleni. Muszą myśleć. Zabronisz bankom, to znajdą się
    inni. Lepszym sposobem byłoby nauczanie podstaw finansów już w szkole
    podstawowej. Jak by szczeniak umiał obliczyć procent składany od pożyczania
    truskawek, to by nie podpisywał głupich umów kredytowych. Albo gdyby musiał
    policzyć ile jabłek musi odłożyć jeż przez 80 dni, żeby potem zimować przez
    40, to by nie głosował na kurwy polityczne podczas wyborów.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/