  • Data: 2021-07-23 20:53:41
    Temat: Re: [OT]Re: Nowe robale w domu
    Od: Pcimol <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W nieco innym kontekście powiedzmy, gdyż w tej dawnej epoce utrzymanie
    > chowu było dla naszych przodków kwestią życia i śmierci. Ja takiej
    > presji nie mam.

    Nie masz też presji na znalezienie innego, a równie skutecznego sposobu
    odgrodzenia/odstraszania. wszak z technicznego punktu widzenia nie
    potrzebna do tego kosmiczna technologia.

    > Myślę, że potrafi skojarzyć pojawienie się zwłok współbrata na skraju
    > lasu z informacją "tam za górkę lepiej nie zaglądać". Jak wspominałem
    > wcześniej, borsuki zdają się nie posiadać tak rozwiniętej zdolności
    > dedukcji i potrzebują nieco większej ilości podpowiedzi.

    Tak myślisz. Osobiście myślę, że nie wiem czy tak jest - niewykluczone.
    Wolałbym się jednak opierać w decyzjach bardziej wiarygodne źródła
    wiedzy niz własne wierzenia. Istnieją ludzie wdziewający ameliniowe
    czapki na głowy - oni tez "myślą", ża tak jest optymalnie (dla nich).