  • Data: 2021-07-24 12:35:02
    Temat: Re: [OT]Re: Nowe robale w domu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 24 lipca 2021 o 11:48:09 UTC+2 Mateusz Viste napisał(a):
    > Piszesz bardzo tajemniczo. Podpowiesz, w jaki sposób chronisz swoje
    > pastwiska przed szkodnikami? Zawsze ciekawią mnie cudze doświadczenia,
    > człowiek czasem może o jakichś oczywistych rozwiązaniach nie pomyśleć i
    > ja z pewnością nie jestem w tej kwestii wyjątkiem.
    > Co do zasady się zgadzam, jednak to, co określasz jako wierzenia, ja
    > nazywam obserwacją i zdolnością wyciągania wniosków. Czy w omawianej
    > sprawie znasz wiarygodniejsze źródło informacji? Najsłuszniej byłoby
    > zapytać samych zainteresowanych, ale ta bariera językowa...
    >
    > Mateusz
    Ty nie chronisz swojego pastwiska tylko po bandycki wycinasz konkurencję. Chroni się
    magazyny robiąc płot i stawiając strażnika. Do tego rozwiesza się tabliczki że
    wchodzić nie wolno. Jaka to ochrona jak w złapane sidła złapie się lis i go kijem
    zatluczesz? Czy jego śmierć w jakiś sposób wpłynie na decyzję innych lisów żeby nie
    wchodziły? Wszyscy mamy chłopskie pochodzenie. Przodkowie wszystkich byli tak samo
    okrutni w stosunku do zwierząt jak jesteś jeszcze ty. Ale moi przodkowie przestali
    być chłopami tak dawno że we fraku czuje się jak w drugiej skórze. A tobie w butach
    nie do twarzy.