  • Data: 2020-11-23 16:42:09
    Temat: Re: Ocieplenie dachu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 23 Nov 2020 03:20:29 -0800 (PST), WS

    > a styropian trudniej się układa...

    Akurat układa się łatwiej, tylko że to nieszczelne jest i trzeba pianować.

    > Jak robiłem ~20 lat temu to (raczej?) pianki nie było, albo b. droga, bo
    > nie brałem pod uwagę, dzisiaj pewnie bym dawał pianę.

    Pianę na strop bez sensu dawać. Pianę się daje na krokwie, bo nie trzeba
    tego podwiązywać tak jak wełny. Swoją drogą celulozę też można wdmuchać na
    krokwie (np. poddasza użytkowego), oczywiście po wcześniejszym wykonaniu
    zabudowy GK.

    > ;) stropu żelbetowego nie mam, bo i po co na górze? Między krokwiami
    > poziome belki, na nich deski, pod podwieszany sufit, w środku wełna...

    Bo jak przyjdzie trómba i dach zerwie, to jeszcze betonowy strop zostanie i
    się bezpośrednio woda nie wleje do środka. :P Sam się za późno skapczyłem,
    bo dzisiaj bym robił lany strop zamisat się bawić z trzema mega podciągami
    nad piętrem.

    --
    Pozdor
    Myjk