  • Data: 2020-11-23 17:01:11
    Temat: Re: Ocieplenie dachu
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 23 listopada 2020 o 16:42:54 UTC+1 Myjk napisał(a):
    > Mon, 23 Nov 2020 03:20:29 -0800 (PST), WS
    > Akurat układa się łatwiej, tylko że to nieszczelne jest i trzeba pianować.

    no wlasnie, ciecie trudniejsze + dochodzi uszczelnianie bo zawsze szpary zostaja
    welna byla "z rolki", cieta nozem na wymiar "+ 1-2cm" i sama sie trzymala miedzy
    krokwiami, pozniej podwiazanie sznurkiem...

    > Pianę na strop bez sensu dawać. Pianę się daje na krokwie, bo nie trzeba
    > tego podwiązywać tak jak wełny.
    U mnie poddasze mieszkalne (ze skosami, dach 45 stopni), wiec zapianowal bym
    wszystko, tzn. taki trapez w przekroju - skos - sufit -skos ;) , samo poddasze nie
    jest ocieplane

    >Swoją drogą celulozę też można wdmuchać na
    > krokwie (np. poddasza użytkowego), oczywiście po wcześniejszym wykonaniu
    > zabudowy GK.

    Przy pelnym deskowaniu wygląda trywialnie, ale co z dachami z membrana? Nie podociska
    jej do dachowek?

    > Bo jak przyjdzie trómba i dach zerwie, to jeszcze betonowy strop zostanie i
    > się bezpośrednio woda nie wleje do środka. :P Sam się za późno skapczyłem,
    > bo dzisiaj bym robił lany strop zamisat się bawić z trzema mega podciągami
    > nad piętrem.

    bez jaj ;) to rownie dobrze mozna bunkier robic na wypadek wojny ;)
    BTW przy skosach to i tak sensu nie ma, bo jak zerwie dach, to skosy chyba tez... a
    robienie zelbetowych to juz totalna przesada ;)