    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie komina od wewnatrz.
    Date: Wed, 13 Jul 2016 12:16:03 +0200

    W dniu 2016-07-13 o 11:26, Kris pisze:
    > Ja tam chyba ostrzegałem.
    > Znana nadmorską miejscowość mam w zasięgu 2 godzin jazdy rowerem ale w sezonie nie
    bywam tam praktycznie.
    > Chyba w ubiegłym roku pisałem o pewnej znanej mi właścicielce smażalni która w maju
    małolatów zatrudniła żeby ziemniaki obierały, te ziemniaki mroziła bo w sezonie nie
    ma czasu na obieranie a turyści jeść chcą.
    > Mam tu w okolicy kilka plaż gdzie jeszcze asfaltowe drogi nie zrobione więc nie ma
    drink barów, smażalni, zjeżdżalni, i tego typu wynalazków
    > Hamburgera tam nie ma gdzie zjeść piwa też nie kupisz ale plaza szeroka, ludzi
    malutko, nie ma problemu żeby piesek np pobiegał itp.
    > Autem tam nie dojedziesz trzeba albo 4km piechota albo rowerkiem
    > Ale to takie lokalne perełki.
    > A tak na marginesie to w tym roku właściciele pensjonatów, smażalni itp ludzi do
    pracy znaleźć nie mogą. Wcale mnie to nie dziwi jak mi żonka pokazała na facebuku
    ogłoszenie jednej takiej co szuka do pracy, na 12 godzin dziennie za 5zł/godz. "Za
    dojazdy nie zwraca"

    To wszystko prawda.
    Dwa lata temu wyladowalem z kawalerskiego sentymentu do Wladyslawowa.
    Pamietasz zapewne, bo rozmawialismy o Stilo. No i nie wiem po jaki chu..
    ja tam pojechalem. Nic ciekawego tam nie ma a ludzi jakby do obozu
    koncentracyjnego pociagami przywozili. Lipa totalna. Brak jakiej kolwiek
    koncepcji uporzadkowania syfu zwanego gastronomia w oklicy wejscia na
    plaze miejska, gdzie czujesz sie jak na jarmarku w pewnym dalkim kraju.
    W zeszlym roku bylem w Ustce po raz siodmy chyba, tyle ze po wielu
    latach. To jest w pewnym sensie zaprzeczenie Wladyslawowa. Mimo podobnej
    na oko ilosci ludzi to miasto nie traci nic ze swego rodzaju kameralnego
    klimatu. No i po lewej stronie portu nie trzeba rezerwowac plazy w
    zadnych godzinach. We Wladku juz jacys kretyni od 7 rano parawany
    rozstawiaja, zeby miec miejsce do konca dnia. Juz nie chce sobie
    wyobrazac o czym mozna myslec siedzac na plazy za parawanem od rana do
    wieczora przez kilka dni...

    Pozdro.. TK