  • Data: 2020-06-25 12:56:53
    Temat: Re: Odbiór częściowy - pozwolenie na użytkowanie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2020 12:50:43 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Ach, ta nowa moda. Ważna moja wygoda a reszta userów niech się buja.
    > I jak już musisz z googla, to wpisuj z palca wrotkę, podpis z
    > delimiterem, prawidłowe znaki cytowania i zawijaj wiersze. Można, tylko
    > jakoś mało wygodnie, nie? Lepiej niech się inni męczą...

    Znaczy korzystasz z jakiś archaicznych narzędzi skoro nie potrafią zawinać wierszy
    czy cytowania ogarnąć
    Ja z tym nie mam problemu
    Wiec zacytuję Ciebie:
    " Ważna moja wygoda a reszta userów niech się buja"
    "Lepiej niech się inni męczą..."

    Ps
    Jaki masz problem z tym np moim postem?
    Napisanym z googla oczywiście.